c++ gra w kółko i krzyżyk Dawid: Hej Mam takie zadanie w c++: Założmy że mamy np taki układ x|−|x o|x|o o|−|− w postaci "x−xoxoo−−" Program ma sprawdzać czy układ kolejnych ruchów np taki jest poprawny ["−−−−x−−−−", "o−−−x−−−−", "oo−−x−−−−"]
22 lis 22:58
Jack: zakladamy ze kazdy ruch sklada sie z kolka badz krzyzyka?
22 lis 23:33
Jack: w sensie kiedy uklad moze byc niepoprawny? jak dwa razy ten sam znak albo w miejsce juz zapelnione. Czy sa inne przypadki?
22 lis 23:42
Dawid: TAK DOKŁADNIE TAK jak napiasłes jak dwa razy ten sam znak albo w miejsce juz zapelnione.
22 lis 23:50
Pytający: I w czym tkwi Twój problem?
23 lis 00:22
Dawid: Wiem kiedy bedzie nieporawny, ale impementacja tego jest trochę trudna
23 lis 00:29
Pytający: A masz jakikolwiek kod do pokazania? W jakiej postaci są te wszystkie dane? Masz dowolność czy jest coś narzucone?
23 lis 00:39
Dawid: Wprowadzam z klawiatury jakieś kolejne ruchy mogą być w posatci list "−−−−x−−−−" "o−−−x−−−−" "oo−−x−−−−" I musze sprawdzić czy te kojene sekwencję są poprane dla "kłóka i krzyżyk".
23 lis 01:01
Jack: https://ideone.com/j4r2SY cos w tym stylu... (nie ma sprawdzenia przypadku gdy iks nadpiszemy iksem) ale do tego wystarczylo by dodac jakis licznik co by zliczal ile elementow juz ma wartosc rozna od myslinika i jesli poprzednia wartosc licznika jest taka sama jak ta po tym wczytaniu to znaczy ze albo zaden ruch nie zostal wykonany albo nadpisano iks iksem , albo kolko kolkiem
23 lis 13:04
Jack: i program wczytuje linia po linii np. −−−−−−−−− −−−−−−−−o
23 lis 13:05